Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

Pancakes

P.SJakiś miesiąc temu nauczyłam się robić pancakes. Są to amerykańskie grube naleśniki. Przy robieniu tego ciasta nie trzeba dużo czasu. Gdy robiłam pierwsze pancakes nie wychodziły mi tak jak miały (robiłam jak normalne naleśniki). Pewnie nie możecie się już doczekać jak je robić:

-1 i 1/4 szklanki mąki
-1 jajko
-1 i 1/4 szklanki maślanki
-1/4 szklanki cukru pudru
-1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
-1 łyżeczka sody
-1/4 szklanki oliwy
-Szczypta soli
---------------------
-Miska
-Mikser
-Łyżka
-Szklanka
-Patelnia


 Krok1- Wsypujemy wszystko co suche do jednej miski i mieszamy






 Krok2- Dolewamy wszystko co mokre do miski z suchymi składnikami (oprócz jajka)


 Krok3- Jajko rozdzielamy na białko i żółtko (białko do szklanki/ubijamy je)


 Krok4- Robimy naleśniki na małym ogniu, ponieważ ciasto rośnie i w środku może być surowe
 Krok5- Smażymy dopóki ciasto będzie ładne

 Krok6- Pancakes możemy podawać ze wszystkim co słodkie, ja polecam dżem jagodowy

P.S.: Jeżeli ciasto wam się nie uda wystarczy dosypać 3 łyżeczki kakao i wylać na blachę (piec w 200*C)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz