Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

Paznokcie ombre

Przez ten tydzień byłam w Zakopanym (w górach) i po powrocie stwierdziłam, że zrobię sobie małe paznokciowe spa. :) Kupiłam zmywacz do paznokci, dwa lakiery i poszłam do Sephory po darmową gąbeczkę do makijażu. Najpierw wypielęgnowałam dłonie (dokładnie wymoczyłam, obcięłam, "namaściłam"). Później wzięłam się za malowanie.:

Potrzebne przedmioty:

  • Gąbeczka (nawet taka do naczyń, ja użyłam do pudru)
  • Dwa lakiery do paznokci (różnych odcieni lub kolorów)
  • Kawałek folii aluminiowej
  • Wykałaczka 
  • Zmywacz do paznokci!

Krok1- Na folię aluminiową wylewamy trochę lakieru jednego i drugiego rodzaju. Na środku mieszamy patyczkiem, ale nie wszystko.



Krok2- Przykładamy Gąbkę kilka razy do paznokcia.


 Krok3- Myjemy skórki zmywaczem do paznokci. :)


Gotowe! :) Zapraszam do obserwowania bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz