Obserwatorzy

sobota, 22 grudnia 2012

Krem pod oczy

 Ostatnio mam bardzo duże worki pod oczami. I pomyślałam, że Wy też możecie mieć takie problemy. Postanowiłam podzielić się z Wami moim przepisem.Zwłaszcza, że jest to ciekawy prezent na święta.
 Potrzebowałam:
  • Masło (ja użyłam lawendowego, można kakaowe, shea)
  • Glicerynę
  • Olej rycynowy, oliwa z oliwek (obojętnie jaki OLEJ)
  • ----------------------------------------------------------------------------
  • Pojemnik
  • Wykałaczkę
  • Łyżeczkę
 Krok1- Dwie łyżeczki masła wsadzamy do pudełka (ja dodałam odrobinę kremu pod oczy)

 Krok2- Dolewamy 3 krople gliceryny i pół łyżeczki oleju
 Krok3- Mieszamy bardzo dokładnie
 Krok4- Ja rozpuszczałam w gorącej wodzie (można roztapiać w mikrofali 3x po 20sec)
Gotowe!

1 komentarz:

  1. OMG, jesteś genialna!!! Na tym blogu jest wszystko, od kosmetyków, po jedzenie i to wszystko DIY :D Oj, będę tu wracać częściej :)

    OdpowiedzUsuń