Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Szkoła -.-

Jak wiecie lub nie, mam 16 lat. Byłam dzisiaj na targach Poznańskich w ramach przedstawienia szkół. Chodziłam całe 2 godziny zbierając ulotki przeróżnych szkół (nawet takich, które mnie nie interesują) tylko po to żeby coś później wybrać. Było bardzo dużo dobrych szkół i niestety tych marnych. Ja uważam siebie za osobę pośrednią, ale chciałabym się dostać do tej lepszej. Ogarnia mnie frustracja jak czytam, że trzeba mieć ponad 100 pkt, matematyka jest na każdym profilu i na dodatek rozszerzona, historia jest punktowana tak samo jak WOS, geografia, chemia. A ja się pytam Dlaczego nie biologia?, fizyka? informatyka? j. niemiecki?! I czytając te wszystkie kartki z bezsilności chciało mi się płakać. :( -.- Zainspirowała mnie do napisania czegokolwiek książka "Trudna droga z piekła" Marilyn'a Manson'a.  Dzień z dziennika: 16.01.1997r.

Gówniane licea, gówniane technika, gówniane zawodówki, gówniana matematyka, gówniana historia, gówniana matematyka, gówniane j. obce, gówniana chemia, gówniany WOS, gówniane punkty, gówniany test, gówniane oceny, gówniane zachowanie, gówniani nauczyciele, gówniane kierunki, gówniani uczniowie, gówniane świadectwo, gówniane ocenianie, gówniane gówno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz