Obserwatorzy

sobota, 6 kwietnia 2013

Gilgotek :O :D

Niedawno oglądałam filmiki z użyciem takiego przedmiotu i chciałam zrobić coś podobnego (nie identycznego) :) "Zabawka" należy do gilgania ludzi po uchu i karku, tak aby myśleli, że to robak :)
Potrzebowałam:
  • Naparstek/korek markera
  • Piórka/mulina
  • Śrubkę
  • ------------------------------------------------------
Jest także drugi sposób bardziej pochłaniający czas, co mi w ogóle nie pasowało więc nie zrobiłam. Podam potrzebny materiał:
  • Nożyczki
  • Materiał
  • Piórka lub mulina
  • Igła i nitka
 Jeżeli chcemy użyć muliny, musimy wziąć igłę i po rozdwajać każde włókno (tak kilka nitek) i usztywnić lakierem do włosów.
 Krok1- Bierzemy śrubkę i wiercimy w czubku dziurkę na wylot 

 
 Krok2- Do dziurki upychamy piórka lub mulinę i przyklejamy je do siebie i plastiku mocnym klejem


 Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz