Obserwatorzy

sobota, 5 października 2013

Czapka z uszkami

Nienawidzę jak robi się zimno. -.- Co roku mam przez to zapalenie oskrzeli, którego nienawidzę, chociaż daje mi to 2 tygodnie wolnego od szkoły. No dobra żeby nie przedłużać zrobiłam czapkę z kocimi uszkami.
Potrzebowałam:
  • Sweter/koszulka (kolor dowolny)
  • Nożyczki
  • Nitka i igła
  • Miarka krawiecka
  • Czapka (ja mam wielofunkcyjną chustkę z Woodstock'u)
 Krok1- Bierzemy czapkę i mierzymy ile ma cm u podstawy (dodajemy 1cm i zaznaczamy) na wysokość powinna mieć 23cm
 Krok2- Wycinamy zaznaczony kwadrat, zaznaczamy szpilkami uszka 6cm (wysokość wliczona w 23cm), a szerokości 10 (jedno uszko)
 Krok3- Składamy na pół tak aby wyszły symetryczne
 Krok4- Wycinamy ostre uszka (w tym przypadku dolną częścią jest środek głowy- między uszami)

 Krok4- Obracamy na lewą stronę i szyjemy po krawędziach

 Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz