Obserwatorzy

sobota, 18 stycznia 2014

Mydła ozdobne

Ostatnio zrobiłam mydła kolorowe, ale nie pomyślałam o tym, żeby zrobić dla Was zdjęcia, przepis jest bardzo łatwy dlatego wystarczy przeczytać.
Potrzebowałam:
  • Mydło (Ja wykorzystałam tylko jedno)
  • Tarkę
  • Foremki
  • Dodatki (barwniki, herbatę, płatki nagietka, wiórki kokosowe...)
  • Miska z gorącą wodą lub mikrofala
Krok1- Mydło rozpuścić w kąpieli wodnej, dodać dowolny składnik i przelać do foremki.
Krok2- Wsadzić na 15 min do zamrażalnika tylko po to, aby łatwiej wyjąć z foremek.  

3 komentarze:

  1. Jak ja lubię handmade i DIY :)

    Obserwuje :)

    umbr4.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj jakieś swoje DIY na walentynki. Szukam jakiś inspiracji w necie co mogę sama zrobić, ale chętnie bym zobaczyła co Ty potrafisz zrobić.

    OdpowiedzUsuń