Obserwatorzy

środa, 7 maja 2014

Obroża

Mam jakąś taką fazę na obroże i gdy jakąś widzę to ją pragnę. Na jakimś blogu widziałam obróżki z tasiemki i mi się bardzo spodobała, była ona ręcznie robiona i stwierdziłam, że także spróbuję. No i zrobiłam swoje 2 obroże, są bardzo ładne. Jena to dzwoneczek, a druga piękny kamień w złotej ramce.
Potrzebowałam:

  • Nożyczki
  • Haftki 
  • Cążki
  • Zapalniczkę
  • Wstążkę
  • Nitkę i igłę
Krok0- Zaciskamy haftki tak, żeby zajmowały jak najmniej miejsca na wstążce
 Krok1- Przycinamy wstążkę idealnie dopasowaną do szyi pamiętając o tym żeby się nie udusić i końce przypalamy zapalniczką żeby się nie siepało
 Krok2-Przyszywamy haftki, kawałek wstążki trzeba zostawić, ponieważ nie chcemy żeby było widać zapięcie, wprzekładamy wybraną ozdobę lub nie
 DZWONECZEK:
KAMIEŃ:

Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz