Obserwatorzy

środa, 29 lutego 2012

Peeling do ciała

Ostatnio zrobiłam sobie peeling do ciała z czegoś co każdy ma w swojej łazience i szafie. Chodzi mi o mak i żel pod prysznic. Ziarenka maku możemy zastąpić zaparzoną kawą nierozpuszczalną. Ja oczywiście już go testowałam (2 rodzaje) i muszę wam powiedzieć, że bardzo dobrze zdejmują nadmierny naskórek z ciała. Mieszanki nie możemy z całej siły wcierać w skórę tylko delikatnie masować. Użyte składniki:

-Mak lub zaparzona zmielona kawa
-Żel pod prysznic (ja użyłam w tym przypadku Rexon'ę pomarańczową)

Na obrazku widać zrobiony już peeling z ziarenkami maku, kosztuje około 5zł 0,50g). Mam nadzieję, że przepis Wam przypadł do gustu.


 P.S.: Przepraszam za jakość zdj. były robione z komórki bo aparat się zepsuł... ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz