Obserwatorzy

poniedziałek, 5 marca 2012

Koszulka w warkocz

Dzisiaj myślałam o nowym poście i wpadłam na pomysł, żeby wam pokazać pociętą koszulkę i zaplecioną w "warkocz" tylko z przodu. Ja wybrałam starą koszulkę bez rękawów. Zawsze jest ryzyko, że nam nie wyjdzie i wtedy nie będzie nam żal jej wywalić. Koszulkę wystarczy pociąć tak jak na obrazku i przekładać paski. Drugi pasek musi iść do góry od środka, chwytamy kolejny pasek i robimy tak samo jak z pierwszym (nagram filmik jak zrobić). Oczywiście koszulkę można zostawić tylko pociętą, ale ja bym zakładała na inną koszulkę lub wszyła prostokątny materiał pod dziurki.
Krok 1. Pociąć koszulkę jak na obrazki (nie za daleko)

Tutaj macie filmik z instrukcją jak zapleść. :)
http://www.youtube.com/watch?v=WJASwes1fds&feature=youtu.be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz