Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2012

Puszka na długopisy

Ostatnio miałam wielką ochotę coś zrobić gdzie trzeba będzie coś ciąć. Także zrobiłam ozdobną puszkę na długopisy. Wykorzystałam tylko kolorowe rajstopy i puszkę po groszku. Dla mnie ona jest jak najbardziej praktyczna, bo mam dużo długopisów, a nie mam gdzie je wsadzić... Zrobiłam dla was małą instrukcję krok po kroku.

Krok 1. 
Zjadamy groszek lub inną konserwę

Krok 2.
Udzieramy etykietę i dokładnie myjemy. (najlepiej moczyć w płynie do naczyń przez 5min.) Po umyciu dokładnie wycieramy.




Krok 3.
Wsadzamy jedną rajstopę do drugiej i naciągamy na puszkę. Wsadzamy do środka i przymierzamy. Jeżeli jest za długie ucinamy nadmiar tak żeby denko było widać.




Krok 4.
To co nam zostało (taki kwadrat z reszty rajstop) zwijamy na pół i jeszcze raz na pół. Wychodzi nam kwadrat, który wsadzamy do puszki (tak jak na obrazku).








Gotowe! Moja puszka wygląda tak, a wasza?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz