Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2012

Paznokcie

Przygotowałam dla Was na szybko mój pedicure. Zrobiłam 3 warstwy lakieru w 3 różnych kolorach. Mi się całkiem podoba, ale wiem, że potrafię ładniej tylko zaraz wychodzę na koncert i to jest takie małe przygotowanie. Potrzebowałam:

-Lakier granatowy
-Lakier lazurowy
-Lakier fioletowy
-Zmywacz do paznokci (ewentualnie)



 Krok1- Ja wybrałam na sam początek granatowy lakier do paznokci- Pomalowałam całą płytkę

 Krok2- wybrałam jeszcze dwa lakiery
 Krok3- Na druga warstwę wybrałam kolor lazurowy/seledynowy
 Krok4- malujemy paznokcie na ukos tak, aby powstała połowa granatowa
 Krok5- Na sam koniec wybrałam kolor fioletowy i pomalowałam paznokcie taż na ukos, ale tak aby powstała jedna połowa seledynowego. (tak jak na obrazku)


 P.S.skórki wystarczy delikatne przemyć zmywaczem do paznokci.
Podoba Wam się coś takiego? Zrobicie sobie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz