Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

Napój

Za oknem taki upał, a ja się nudzę w domu i dopiero za miesiąc wyjeżdżam na wakacje (nie będzie mnie około tygodnia). Ponieważ kocham tworzyć postanowiłam zrobić dla was koktajl z owocami. Potrzebowałam niewiele, bo tylko:

-Garść czereśni (jak ktoś nie lubi to inny owoc)
-Sok (w moim wypadku wieloowocowy)
-Kostki lodu
-Nożyk
-Długa łyżka
-Miska
-Duża szklanka

Krok1- nalej 1/4 szklanki soku i dodaj 2 kostki lodu

 Krok2- Czereśnię do ozdoby nacinamy na 4 (ta co jest wewnątrz szklanki)



 Krok3-Nalewamy sok do końca kubka (zostawiamy trochę miejsca na owoce)
 Krok4- Garść czereśni kroimy na ćwiartki
 Krok5- Wszystkie czereśnie wrzucamy do szklanki i dosypujemy kostki lodu, ja wrzuciłam jeszcze 4

Smacznego! Kiedy jedziecie na wakacje i gdzie?

2 komentarze:

  1. Hey, chciałbym BARDZo reklame na blogu http://stardoll-in-my-life.blogspot.com/ ALE na gg nie odpowiadasz na sd też nie -,-
    żeby sie od ciebie dostać to trzeba sie mocno wysilić. Więc z łaski swojej rusz swoją ręką i wejdź na gg i/lub podaj nowy nr gg bo na gg od reklam jest cały czas niedostępny . ! Pozdrawiam.
    Moje gg ws. reklamy: 43703981
    a ten "przepis" bardzo słaby - zwykły sok, lód i owoc xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis miał być łatwy, a na gg jestem zawsze na niewidoku.

    OdpowiedzUsuń