Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Bluzka

Wiem, że nic nie pisałam, ale miałam dużo zadane (już) i nie mogłam. Dzisiaj mam dla Was trochę więcej roboty, ale moim zdaniem się opłaca, ponieważ można nosić na dwa sposoby- koszulka i torebka. Mam nadzieję, że zrobiłam dosyć szczegółowa instrukcję zrobienia.
Potrzebne nam będą:

  • Nożyce
  • Igła i nitka
  • 2 Koszulki (lub jedna gładka)
  • Coś do pisania

Krok1- Zaznacz sobie krój koszulki (ja zaznaczyłam kredą)




 Krok2- Wycinamy te fragmenty (zostawiamy większe ścinki)


 

 
 Krok3- Zszywamy nasze koszulki po bokach ze sobą



 Krok4- Z rękawów oraz dekoltu robimy ranty koszulki




 SPOSÓB NA TOREBKĘ
Potrzebne rzeczy:
-Sznurek
-Koszulka
 Krok1- Zwijamy dół koszulki
 Krok2- Zawiązujemy koszulkę na supełek i wywijamy na druga stronę.



Gotowe!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł :)

    Zapraszam do komentowanie i obserwowania mojego bloga oraz na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń