Obserwatorzy

sobota, 15 września 2012

Ciasto

Postanowiłam zrobić dla Was coś na osłodę. Zrobiłam przepyszne ciasto czekoladowe. Przepis jest bardzo łatwy i bez użycia jajka (można, ale nie trzeba). Kocham ten przepis i pierwszy raz się nim chwalę. Dostałam go kiedyś od koleżanki, trochę go zmieniłam. Za dużo gadam :D 
Potrzebne składanki:
  • Cukier- około 0,5 szklanki
  • Kakao- 3 łyżki
  • Mąka- szklanka
  • Woda- odpowiednio do mąki (jak na ciasto na naleśniki)
  • Proszek do pieczenia- łyżeczka
  • -------------------------------------------
  • Blacha
  • Łyżka
  • Miska
  • Szklanka
  • Piekarnik :D
  • Papier do pieczenia
Krok1- Najpierw wsypujemy składniki suche i je mieszamy.




Krok2- Dolewamy wodę i dokładnie mieszamy- tak aby nie powstały grudki

Krok3- Blaszkę wykładamy papierem i wylewamy na nią masę. Rozgrzewamy piekarnik do 200°C i pieczemy około 30 min.

Niestety nie mogę Wam pokazać efektu końcowego ponieważ, wyszłam do przyjaciółki i ciasto zostawiłam na wierzchu, a jak wróciłam to już go nie było :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz